Tillfreds.

Sitter i soffan nyäten och mätt. Väntar på att kaffekannan ska göra klart mitt kaffe och tittar på Minella som hoppar i soffan och hundarna som sover sött här bredvid mig. Jag känner mig ganska tillfreds just i detta nu. 
 
Idag har jag inte ätit godis över huvhudtaget men endast för att jag inte har något, mindre bra, jag bara älskar godis. 
 
Suttit och tittat lite på nätet i hööks nya katalog och hittat en del saker som jag vill ha, de mesta fanns redan sedan innan men i alla fall. Tråkiga inom hästsporten är att det alltid är samma saker, skulle vilja ha någonting nytt, någonting spännande. Jag vill gärna ha ett schabrak som ser ut som ett lapptäcke, det har jag velat haft länge. 
 
Jag har även skrivit lite med Susanna idag och vi har bokat in en dejt nästa vecka, Susanna är bra. Jag är glad att jag träffat henne. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: