Snopet.

Efter ridpasset imorse somnade jag som en stock!! svårt för att kliva upp hade jag också, gud så trött jag var. När jag väl kom upp så for Fredrik och Minella till mina föräldrar, Fredrik skulle mecka och Minella ville leka med mormor. Själv drack jag mig en kaffe i lugn och ro innan jag åkte efter. Åkte och handlade tillsammans med mamma och Minella och så svängde vi förbi stallet. Tog in Sushi och Ivar då hösilagebalen i hagen var slut och ingen ny kommit ut, vill inte att hon ska stå utan mat så tog in dem så Sushi kunde få äta. Otroligt viktigt att Sushi får i sig det hon ska nu när hon fäller päls, man tappar henne så lätt. klockan var ändå 19:45 så de klagade inte. 
 
Sen blev det vofflor och RyttarEliten med mamma och Minella, med andra ord blev det riktigt sent för dottern idag eftersom vi fick ta in hästarna, hade inte riktigt räknat med det. Men Minella var nöjd och glad och programmet var som vanligt bra men gjorde mig också som vanligt irriterad över dressyrtanten, älskade Lisen levererade. 
 
Nej nu ska jag gosa med mina hundar och sova. 
Natti. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: