Söt liten Märta.

 
 
Dagen har varit stressig. Massor hemma att göra, hundar som ska promeneras, hästmat ska hämtas, stallet ska fixas, hästen ska ridas, stallmöte och intag av hästar, middag hemma hos föräldrarna som jag kom alldeles för sent till så fick micra maten. Men så är det just nu, jag mår inte bra av denna stress och är väldigt lätt irriterad och arg på hela världen just nu. Hann inte ens säga hej till min dotter då hon sov när jag kom och har inte träffat henne sedan imorse. 
 
Hästen då. Hon kändes väldigt fin idag, hade joggning på shemat och hon var väldigt mjuk och fin, hon till och mer bar sig väldigt fint fast jag hade henne lång och låg, Sushi är i vanliga fall en väldigt framtung häst. Jag kände bara igenom henne och nöjde mig sedan, Imorgon har jag utsläpp och hade tänkt hoppa lite, ställde fram tre hinder nu ikväll så jag slipper göra det tidigt imorgonbitti. 
 
När jag kom hem blev det snabbt in i en dusch och nu ska jag hoppa i säng så jag orkar kliva upp imorgon 
Godnatt. 
 
gjorde även ett halsband till Märta idag. 
 
Tänk att Märta och Malou har varit såhär små.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: