Ung på nytt.

Idag var Sushi ung på nytt, satan i gatan så pigg hon var. Letade verkligen saker att bli lite rädd för så hon skulle få springa och visste precis hur hon skulle få mig ur balans i dressyr sadeln med alldeles för långa läder. Men jag förstår att hon var pigg och glad då hon fick galoppera upp för sin favorit backe, klättra och springa fort upp för 8:an, rida i det stora öppna grustaget och hoppa över lite diken, med andra ord hade vi en riktigt rolig och trevlig dag i skogen. Jag älskar när Sushi blir så här glad, pigg, taggad och till och med stark, man ser verkligen hur lyckan gnistrar i hennes ögon, sen att jag tycker det blir lite halv läskigt i mellan åt är en anna sak. 
 
Efter att ha tagit ut hästarna och ridit så somnade jag som en stock här hemma, smidigt. Sen på kvällen dök helt plötsligt Svärmor och svägerskan upp, mycket trevligt med spontan besök. :) 
 
Nu ska jag försöka sova igen, önska mig lycka till. Imorgon ska jag till frissan, känns som att det är på tiden och göra någonting åt fågelboet. Intag av hästar på kvällen, hundpromenad och lite annat ska också hinnas med. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: