3 Juni. Malte

Det gick bra i Gillinge. bara en jävligt lång dag. när jag kom till Tierp hade jag planerat att sola men pappa kom och hämtade mig. var hemma hos mamma och pappa ett tag och pratade med mamma och Hanna som var iväg på träning med Erland eftersom jag skulle bort. Det gick jätte bra. Hanna hoppade en 90 cm bana på honom. det är kanon.

sen bar det hem. Malte fick följa med så jag är glad. vi har koppel tränat och han var skit duktig. sen så har jag städat lägenheten och tvättat skägget på skitgrisen. Fredrik kom hem för ett tag sen, nu ligger han och försöker sova. inte jag. jag ska duscha och laga mat eftersom Freddeman bara gjorde det åt sig själv. kom på att jag har tvätt nere i tvättstugan också. hade tänkt att tvätta lite inatt så slipper man på dagen för det tar bara en massa onödig tid. ska ner och byta färg snart.

Imorgon är jag ledig så hade tänk att jag kanske skulle plugga lite? måste ju få en massa gjort. Och nu är min klass på Åland och har det trevligt bland massa mygg och dåligt väder. trevligt för dom =) själv är jag hemma. orka fan inte åka dit. kände mer för att stanna hemma. hah den sista resan vi gör med klassen och jag stannar hemma. Det är nice ;) jag är så osocial. kanske skulle ha varit bra för mig, eftersom jag aldrig träffat folk typ men kände verkligen inte för det.

kanske ska passa på att försöka vara med någon imorgon? kanske ringa Thomas eller Jessica? men som sagt jag måste plugga också och leka en massa med Malte när jag nuhar chansen. juste fan har Erland imorgon också... det bar inte lika roligt.. men måste ju det med så. funderar på att bara longera honom eller rida ut en sväng. då får pappa ta Malte till stugan ett tag för vill ej lämna honom själv.

Nu ska jag försöka få någonting gjort klockan passerar typ 00:00 om 1 minut,
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: