9 juni, student lunch

student lunchen var lyckad. förutom att jag hade velat haft någonting varm att äta. stressig dag i skolan. hinna lämna in allt och städa mitt skåp jag inte öppnat på över 1 år. ojoj vad man hittade saker man letat efter och böcker som skulle ha varit inne sen jag slutade 1:an. oopps. Men u är det bara fredag kvar och då tar man ju studenten. SÅ SKÖÖNT. då ska jag lägga ner til på Erland och mocka hage och självklart jobba.

blir ju inte lungt efter skolan direkt, tråkigt men så är det., 4 tävlingar anmälda på Erland nu, alla klasser blir debutanter. varav den högsta ligger på 100cm.. JAG ÄR NÄRVÖS... får se sen om man säljer eller ej? nu har jag inte tid att skriva mer. ska städa lite hade jag tänkt och kanske tvätta? men ha det så bra.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: