21 Mars. sweet home

Hej.
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Lelle väckte mig imorse och då åkte vi och Fredrik iväg och övningskörde lite bil och mellanlandade hemma hos mor och far. har sprunigt och knäppt lite kort som jag hade tänkt laddat upp nu på datan men jag hittade inte en grej som jag måste ha fär att kunna göra det :/ så får ta och göra det lite senare =)

igår iallafall så var vi hemma hos Linus och Lilian en sväng., sen hem. nu ikväll har jag inga planer en så länge får se vart det leder? Nu ska jag gå och vara lite social och så kanske jag skriver lite mer senare får se?
Pusshej.

mysigaste stället !!!!!
Älskar detta hus. skit mysigt att vara här =)

Bilder innefrån huset kommer senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: