30 Mars. tänker inte ta mer skit.

Hej! 

Jag har inte gjort någon fel ändå får jag ta din skit? tänker inte gå in på person och detaljer men du vet någ mycket väl vem du är ändå bara det att alla andra inte har med det att göra. jag är fel person att göra detta emot för jag kan prata. jag går inte bakom ryggen och snackar, jag är ärlig och säger vad jag tycker och det har jag redan gjort till dig. jag har också gränser överstig inte dem igen. 

så nu har jag skrivit av mig lite! nu till någonting annat.
idag har jag varoit på en lektion i skolan idag då tittade vi på film "en prins av egypten" den är så bra. sen drog jag med mamma hem till Annelie och Madde och lastade Costello och åkte till Cattis och longerade och så det gick jätte bra. sen hem och skynda i mig mat och sen ut och fixa Erland för då bar det iväg till special idrott. Vi hade hoppning och Erland gick SKIT bra. är så nöjd med honom och det är så roligt att hoppa honom. han är en guld häst. efter det fick jag skjuts hem och satte mig och glodde lite på "Marly and me" inte sätt klart den en men den är ganska så bra. efter det pluggade jag lite körkort och sedan kom jag på att vi har nationella prov imorgon "TAL" ska hålla ett tal jag inte ens hade börjat med. jippi. suttit ett tag nu och fått ihop lite men är inte klar på långa vägar. ska ginna laga mat och kasta i mig med innan jag går och lägger mig, sen så har jag hundarna med så blir en promenad med dem också, förösten så bet Flisa mig i näsan idag men det var mitt fel xD för jag blåste på henne, hon brukar varna men aldrig bita. men jag ju inte bli arg på henne. jag får skyll amig själv för det var jag som var dum och blåste. 

men som sagt har jag inte tid att skriva mer här nu, har en massa att göra. men vi ses alla människor. 

Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: