22 Maj. söt Malte.

Hello!
inte hunnit skriva för har varit med Malte hela tiden. Min nya bebis. hela vägen hem trottsade han och var för jävig. haha sen hemma väl var han cool och tuff när han hälsade på alla andra. på natten skulle han sova i en puff på golvet för att han kan ramla ner från sängen men det vart ett jävla liv så slutade med att han sov hemman mig och Fredrik, men märks att Fredrik aldrig haft valp för han har inte det här inbyggda man brukar ha. jag vaknade direkt om det inte var någonting som stämde men inte fredrik, och jag som alltid annars sover vilt och rör mig låg blixt stilla men inte min man för en gång när jag vaknade av att jag inte vista vaart jag hade honom så låg han på Malte wilding. sen s¨har vi varit i stugan och ätit middag och att åka båt var ingen hitt och han sov hela tiden. hemma väl så vilade vi och han sov så nuttigt. men varning när man lägger sig ner för han blir tokig och biter i allt speciellt håret, näsan och öronen. helt galen. och jaga katter (spec olga och ejnar) är hans grej. det tycker han är skit roligt. och favorit leksakerna är; Flisas vribrerande råtta, en tanpong eller en morotsbit. haha inte alla valpar som gillar morötter.

sovit i lägenheten har jag bara gjort en dag denna vecka men imorgon blir det nog att sova där för då ska vi kanske festa? behöver komma ut lite så ska ringa Johan och fråg hur det blir. och skaffar jag och Fredrik någonsin en flickvän till Malte så har vi redan bestämt namn, Majvor blir det för det passar till Malte,

Nu ska vi krypa till kojs och sova, hoppas jag får sova bättre inatt. Ha det bra ala människor.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: