26 Maj. grattis pappa.

Tja.
vart ingen skola för min del idag. alldeles för trött och alldeles för lite sömn. vid 2 tiden for jag och Fredrik hem till mor och farm, efter ett tag kom farmor och farfar och hälsade på, en blomma hade dom med säg och jag fattade inte varför. sen när vi skulle fika märke jag att det var någonting konstigt. det var mer fika en vanligt och så var det tårta med. då frågade jag mamma var det var för speciellt och då sa hon att jag var knäpp och att pappa fyllde 45 år.. hahha jag som är så duktig på datum hur kunde jag glömma pappas födelsedag? hah skapligt vad jag skämdes.

sen så red jag iallafall Erland det gick bra. nu är klockan efter 12 så det är den 27 egentligen men skitsamma. har precis städat klart i lägenheten. ska slänga i en tvätt över natten så det blir mindre att passa imorgon när jag egentligen har tvätt tid. tycker jag är rätt smart. skönare och få en massa klart under natten.

imorgon blir det träning med Erland hos Cattis. hoppas det går bra. Nu ska jag ner med tvätt  och rasta Fritz och Flisa som ska sova med mig inatt. mys och ha dom här. ska försöka få hit Malte imorgon. måste skriva lite om han då med. han är hur mys som helst.  menmen Hejdå.
Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: