Mikaela klagar.

Hejsan!
Måste pååeka så jävla trött jag är. sovit max 4h natten som var, samma natten innan. Jag har precis ätit mat och gjort i ordning matlådor. tänkte gå ut och rasta hundarna och sen hoppa i sängen.. Mitt stjärtskott vägrar ge med sig och jag börjar misstänka vad det är DET ÄR INGENTING JAG KOMMER STÅ UT MED! Läste idag att varje gravididet är unik på olika sätt. helt ärligt så har jag bara känt ett helvete. Jag mår inte alls bra. Hoppas på en förbättring. om inte så dör jag.

jaja. iallafall veckan 14 nu. Bara 26 veckor kvar. FY FAN!

Postat av: Emma, 21 år & Gravid <3

Vänta du bara Mikaela ;)

Jag vet var du har att se fram emot :p

Tro mig ;)



2010-08-03 @ 20:48:10
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Niccole

Du ska nog inte klaga så mycket, ta vara på att du får äran att vara gravid och svälj allt du inte vill ha. Förhoppningsvis får du en bebis, det är värt allt i hela världen, tillochmed lite ryggont och kräks. Tänk på att du inte kommer få sova mer än några timmar per natt när bebisen har kommit, på ungefär 4 månader.. Så ta vara på de timmar du får sova och börja vänj dig. ett tipps bara

2010-08-04 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: