Dagisfröken.

Idag har jag och Fredrik varit i stan där vi mötte upp Svärmor och Fia. Vi gick lite i affärer och sedan åt vi godmat. Efter det for jag och Fredrik till söderfors och hämtade Margit, Märta, Malou och Malte. Lelle har varit dagis fröken idag. Och vi ska vara det inatt. 4 hundar i en lägenhet. ojoj. det  kan bli tufft. Speciellt eftersom jag måste följa med på morgonrastingen då jag är som ett slakt. Blivit otroligt bortskämt med att slippa just den rundan.

Malte river ner på bordet och klättrar upp i fönsterbrädan för att titta efter sin mamma. Man är verkligen en mamma gris. Men det går jätte bra. dem har bara rivit litegrann, typ hela vardagsrummet men det är lugnt =)

Nej nu ska jag ut och rasta huliganerna och sen krypa i säng.
Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: