Jag hoppas på det bättre.

Ja. folk har ju börjat fundera och fråga. kan ju kanske säga att det snart är dags?

Fredrik och jag packar och står i. men idag vart vi less på tillvaron och dog lite packning och åkte hem till mamma och pappa och vi tänker sova här inatt. ursh jag står inte ut med röran där hemma. men imorgon blir det en massa tvätt och packa för på tisdag kanske vi får myckeln. Hoppas hoppas.. ska bli så skönt.

Kommer förhoppnigsvis träffa vänner lite oftare än nu. och det klagar vi inte på. har varit i en liten svacka nu ett tag och hoppas denna flytten hjälper mig på traven att ta mig upp.

aja nu ska jag krama min hund tills jag somnar och ge gubben en godnatt puss.
ha det bra gått folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: