LÄGENHET!

idag har alla hundar varit på besök och Malte fick stanna tills ikväll så att Margit får någon att leka med. det behöver hon. har även klippt klor på samtliga och klippt flisas ögonbryn så nu är dem fina igen. ikväll blir det bio men min Man. Det gillas.

OCH SÅ HAR VI HITTAT EN LÄGENHET VI VILL HA =D så kanske blir flytt snart och det SUPER GILLAS. då kanske man kommer träffa lite fler vänner och så kanske Margit får träffa sina vänner lite mer. och kanske en hel del nya. nig för att hon träffar Malte varje dag men ändå.

Imorgon ska jag jobba också. så blir lite pengar i nästa månad med. och det är underbart och det behövs verkligen om vi ska flytta. och så tycker jag att det kan gå 1 år fort nu. så att Margit kan få valpar. jag vill ha valpar på min underbara tjej. och så vill jag att det ska bli sommar så man kan åka iväg på lite utställnigar. Det skulle vara super roligt.

Våra planer älskling. jag hoppas dem snart blir det verklighet. våra innersta drömmar. det skulle inte kunna bli bättre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: