Mikaela klagar.

Hejsan!
Börjar känna mig rätt sliten nu. går upp flera gånger på nätterna och måste gå på toa. länge sen jag fick sova en hel natt. Skulle vara så skönt. Somnar ap sent och kliver upp ap sent.

En sak jag inte fattar. Hur kan jag ha en så gigantisk mage redan? jag ser ut som ett klot och Fredrik säger att jag är tjock. Känns inte bra att bli tjock om jag ska vara helt ärlig. ser inte fram emot en ut och invänd navel :S det är äckligt. men det är klart värt det för en liten bebis. men fortfarande ingenting jag ser fram emot.

Märta lever rövare på nätterna och det sover man ju heller inte bättre av. FAN VAD JAG KLAGAR!?!. haha det får ni stå ut med :P



Snart får du hålla din egen lilla bebis Fredrik :) Det är Kian i hans knä där.


Mitt hjärta Tarzan och jag.


I mitt älskade land Marocko


Min älskade <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: