En dag full av bara väntan..

Min dag har inte varit sådär jätte roligt. mest en massa väntan. just nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem från sin träning. sen blir det vell till att laga mat (eller snarare FRedrik laga mat, man är bättre på det än mig. MATLAGNING är inte min starka sida) efter det kanske man åker och kramar om min mamma som varit i huvudstaden. om inte hon kommer hit och hämtar gammeltanten Chilina. Margits löpning börjar bli ganska dryg. DÅ HON HATAR SIN TROSA. som ska av och på hela tiden. hon springer och gömmer sig. men lätt roande när Fredrik som har tummen mitt i handen ska försöka sig på det där med att få på och av den. Sweet F. min (manliga) Karl.

Lite roligt var det också att Daniel som var praktikant på min svenska för typ 3 år sen kände igen mig via min mamma och frågade vad hennes dotter hette. Honom gillade jag. han skulle ha varit en bra lärare på högbers. det finns ju inte så gott om sånna där. några undantag som jag tycker mycket om.

Städat hela lägenheten har jag gjort idag också. så TRÅKIGT har jag haft. Fredrik blev självklart glad för då slapp han. (VAD HAN INTE VISSTE DÅ VAR ATT JAG HADE LÄMNAT DISKEN) =D den tycker jag inte om att ta han om. (SKÄRPNING MIKAELA)

nej men nu ska jag försöka hitta någonting att glo på. någon bra film eller nått.
Ha en bra kväll gott folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: