Tänker inte ta skit.

nej fy fan. jag tänker inte ta den där skiten längre, tänker inte längre bli sådär nertryckt.. Det går inte att acceptera. Vad har du för orsak, vad vet du? du träffar oss nästan aldrig och vet ingenting om vårat liv. vad gör oss omogna? för att vi aldrig är ute och festar? för att vi hellre spenderar tid med familj och vänner på en mysig kväll i lugn? jag fattar inte alls vad som är orsakerna till denna omogenheten.. visst det kanske inte är super passande nu men vi anser att pengar inte är det viktigaste. Och det är inte bara det. först ska man vara isär som par och leva med vardera vänner och när man gör det ska man sitta ihop.. man blir förvirrad, fattar ingenting. vad duger?

Just nu i detta läge inser jag hur bra jag har hamnat. hur bra livssituation jag har. jag må vara ung men fest är ingenting för mig att göra varje helg inte ens varje månad. jag prioriterar min familj, mitt hem, mitt underbara liv. och jag ska leva det på  mitt sätt. inte ta skit.

En sak till, fundera över dina ord och se sanningen!



ÄLSKADE POJKVÄN. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: