Hej då sovmorgon.

Bye bye till härliga sovmorgon. Eller ja för mig i alla fall. Nu vaknar hon i orincip runt 09:30 varje morgon, det är tidigt för mig. (A) Bara att ställa om. Jag trodde jag skulle dö ärligt talat när jag gicl upp imorsen. Ännu värre var det inatt då hon vaknade 20 minuter innan Fredrik kom hem, snacka om oflyt hade hon sovit i 20 minuter till hade jag sluppit gått upp. Somnade nästan när jag matade henne.

Men lite roligt fick jag i alla fall. När jag märkte att Fredrik satte nyckeln i dörren ställde jag mig precis innan för dörren och skrämde honom, snacka om att han vart rädd och jag fick min lilal roliga stund.

Snart kommer dem ifrån Tierpsbyggan och ska besiktiga våran lägenhet. Hoppas det går bra.
Lillan sover lite förmiddagslur och jag ska passa på att duscha, ska bara ta en kaffe först.


Minella är underbar, Margit är underbar och Märta är underbar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: