Kasta kottar.

Min älskade lilla böna somnade precis. Skulle gärna med krypa ner en stund till men istället tar jag mig en kopp kaffe så att man blir människa igen.

Sen ska jag ta tag i tvätten som ligger i maskinen, jag hatar verkligen att hänga tvätt. Sen en dusch, plocka i ordning och kanske fara ut en sväng med vagnen, vi får se?

Ni vet ungen som jag höll på att köra över här omdagen? Såg honom nyss utanför mitt fönster och han stod och kastade kottar på våran ingång. Hade det varit en annan hade jag inte brytt mig men han har irriterat mig nog så jag gormade lite genom fönstret att han minsann kunde plocka upp de där efter sig. Nej han gick iväg istället. HAHA.

Kaffe var det ja...


Tittade precis på lite Mienlal bilder, gud så liten hon var.
På detta kort är hon bara några timmar gammal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: