Underbar dag <3

Hade en helt underbar dag igår.

Började med att jag träffade Alice, Elina och min f.d svärmor (Kims mamma) ute i lekplatsen. Jätte länge sedan jag såg henne, hon är så snäll. Minella fick även ett paket av henne som innehöll en sparkdräckt. Det uppskattades jätte mycket, tack kära du <3

Efter det kastade jag mig in i en dusch för att hinna med mamma och pappa till stan. Fick inte dra min lilla böna en ända gång. haha. Mina föräldrar kampar jämt om att ha henne och det tycker jag är så gulligt. Köpte lite smått och gott och hade det allmänt trevligt och så hände det otänkbara. Jag tappade ju som sagt min fina armband för ca en vecka sen som jag fick i julklapp av mamam och pappa. Jag misstänte att jag hade tappat det på cubus. Trodde ju aldrig att det skule vara kvar men gick och frågade ändå. och halelulja det var kvar. Jag fick tillbaka mitt kära armband. vadå tur??? När vi gick på coop sen så vart Minella ledsen och fick komma upp till mamma, oj vad huvudet fpr omkting på henne. Så mycket färger och former, vart nog mycket nya intryck för henne. :)

På kvällen skyndade vi oss hem för jag och papap ville ut och prova tävlings båten (thudercat). SÅ JÄVLA AS ROLIGT. har saknat att åka. Sån härlig känsla lär jag säga. Men snacka om att jag märkte att jag fött barn för eakt 2 månader sen. Jag trodde jag skulle dö, Var nog inte riktigt så återställd som jag trodde. haha. Men det gick och var klart värt det.

Idag gnäller jag lite pågrund av träningsvärk men det får jag tåla.

En underbar dag hade jag med min lilla tjej och min familj. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: