En 3:e hund.

Nu har Chilina bott hos oss i en vecka typ. Så i eb veckas tid har vi haft 3 st hundar i hemmet och det har gått jätte bra. Det tycker jag bevisar att vi kan skaffa oss en 3:e egen hund. Snälla alla jag känner försök övertala min sambo. Sen att det är skillnad på en valp och en 15 årig Chihuahua är ju mindre betydande. JAG VILL HA EN TILL HUND och om Margit får bebisar blir det nog en till. Vet att Fredrik komer smälta när han ser dem och inte kommer vilja sälja dem och det vet han också. Det är det som är så bra med Fredrik. ;)


Chilina åkte snål skjuts med Minella för hon inte orkade gå.
Söt Chilina får gärna göra det då man inte måste gå långt
när man är så gammal som henne.

Postat av: Lovisa

Jag tycker exakt som du!

De ska vara roligt.

Hon ska få välja vilken häst hon VILL HA, inte gå efter talang.

Hon ska tycka de är roligt och inte göra de för min skull

(även fast jag verkligen verkligen vill att hon ska rida)

Så ska hon få välja själv som sagt :)

2011-12-23 @ 13:47:44
URL: http://puuckoknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: