Städa.

Städar just nu för fulla muggar. Tråkigt men nödvändigt. Blir ingen romantisk "alla hjärtans dag" för mig och Fredrik idag. han jobbar till sent ikväll och jag har fullt här hemma. Men vi behöver inte ha det romantiskt just idag. Det kan vi ta igen en annan dag. Älskar min Fredrik en massa <3

Nej nu ska jag skaka sängkläder, dammsuga sängen, skaka mattor, dammsuga alla golv, torka alla golv och kasta i en tvätt. dammtorkat överallt har jag redan gjort. =) + en massa mer :)

Vad dagen sen har att erbjuda vet jag inte? ett barn kanske? jaja, drömma kan man ju i alla fall =)

Postat av: Plutten

Kom ut nu då bebis! :D

2011-02-14 @ 18:17:46
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Marianne (farmor)

Hej hjärtat ! Att du orkar hålla på, jag blir trött bara jag läser allt du gör, tänk om jag hade din energi. Må bebis komma nu ... :-)Många kramizar från mig ;-)

2011-02-15 @ 12:16:41
Postat av: Mikaela

Ronja: ja visst ska hon komma snart =D jävla bebis och jävlas med mor och far. massor av kramar :D



Svärmor: hehe Energin finns egentligen inte här heller, går på reserven. Så man tycker hon borde komma snart för nu är det tungt och magen har exploderat iväg i storlek. Men snart är hon här. Massor av kramar till dig :) <3

2011-02-15 @ 18:51:38
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: