Helgen.

Inte hunnit skriva alls i helgen. Får ta och göra en sammanfattning nu istället då.

Fredag:
Hade inte en toppen förmiddag, men när Fredrik kom hem vart jag på mycket bättre humör. Fredriks bror, hans sambo och deras lilla dotter kom på besök. Så otroligt söt bebis. Sen tycker jag det är så roligt att se hur mycket likheter det finns på syskon. Fredrik och hans bror är så lika varandra i både sätt och beteénde. Närdem åkt raket städade vi och duschade sen for vi till skutskär på middag hemma hos Robin och Ronja. Tänka sig JAG i skutskär!?! Maten dem gjort var otroligt god och hade en super trevlig kväll med super trevligt sällskap. Så roligt att att vi träffat lite nya människor att umgås med. SKÖNT ATT KOMMA UT LITE.

Lördag:
Vaknade av att Märta gnällde som inte skulle vara hemma. Vart lite fundersam men det var Lelle som kommit med ALLA gullisarna. Så vi var hundvakt och då åkte vi upp till Tirk så dem fick springa av sig. Inte lätt att ha alla gullisar på promenad i koppel. Det blir katastrof.  Sedan fick jag så otroligt ont i magen, låg som ett slakt i flera timmar och trodde det var värkar som var på G Men tyvärr. Var nog bara förvärkar och säger bara som så att jag vill INTE FÖDA BARN! Är så otroligt rädd. På kvällen åkte vi till mor och far och mös.

Söndag:
Efter att vi vaknat och slöat ett tag åkte vi med min familj och alla gullisar till Marion och grillade ute på isen. Hur mysigt som helst. Gullisarna hade så roligt och sprang omkring som idioter. Alla utom Chilina och Märta. Chilina är 15 år och vill inte leka och Märta har varit mysko i flera dagar och bara går omkring och gnäller. Hon fjantar sig nog bara men tycker ändå det är jobbigt. Min lilla gullunge. Korv fick dem också och Margit kan fan inte tugga sväljer allt helt. Det fick hon igen för. När vi kom hem till mamma spydde hon världens slängspya precis vid Fredrik. Han höll på att dö och jag skrattade lite inombords. Stackars Margit min plupp.

Nu ligger dem som slakt hemma och sover som stockar. Själv har jag precis städat lägenheten. Älskar när det är rent och mysigt. Har planer på att ta ett bad, tända lite ljus, äta gott och ha det mys med min sambo. Det förtjänar vi. Jag älskar min Sambo Fredrik Hansen så otroligt mycket.

19 dagar kvar till BF. du är saknad Minella. <3

Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Mickis, inte saknad :p efterlängtad :D hihi ;) Kram

2011-01-24 @ 11:32:10
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: