Vad är det för fel på min Märtis? <3

Igår tillbringade jag förmiddagen med att bara slöa. På eftermiddagen åkte vi till örbyhus och hälsade på svärmor och drack kaffe. Hade en riktig trevlig stund. Efter det hämtade jag gullisarna hos mamma och pappa, åt även lite mat.

Natten till idag var jobbig. Vaknade tusen gånger om och hade svårt att somna om. Nu försöker jag städa och tvätta men det går inge bra, är så seg i kroppen. Men ska försöka kämpa och bli klar. Snart kommer förhoppningsvis sambon hem och då kanske han vill hjälpa mig.

Sen så mår mina gullisar inge bra. Margit kräks och Märta är allmänt hängig och gnällig som hon varit i ett par dagar. Håller på att maska av henne för att se om det kan vara orsaken? Blir orolig för mig lilla fjärt. Sen har hon blivit så otroligt mammig. ska ständigt vara nära mig och sova på mig.

Nej nu måste jag fortsätta här hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: