helg.

Idag jobbade jag mellan 05:45 och 11:00. Kort dag med andra ord. När jag kom hem tog jag en dusch och sen stöp jag i säng. sov som en stock i flera timmar, inte bra.

Sen ville Fredrik börja måla i Minellas sovrum och då smet jag och Minella iväg (jag vill då inte måla och Fredrik tyckte det var skönt att få göra det ifred) Vi passade på att åka till återvinningen och hälsa på mamma och kasta lite sopor. Kom på nu att jag glömde hur mycket skräp hemma som helst så kommer få åka igen.

Tänkte att ni skulle få se lite bilder sedan på vårat hem här i Mehedeby men det är lite och fixa först innan jag tänker knäppa bilder. Ska köpas nya taklampor, sänglampor, byta ut fula gardiner och sätta upp kabellister. Hoppas även att våran tvbänk kommer på måndag sen ska ju alla saker upp i Minellas rum också. Ja det är en del kvar att göra.

på kvällen åkte i alla fall mamam och hmtade Fredrik så bjöd de på middag. GOTT och tack <3

Nej nu ska jag dricka ett glas varm oboy och sen ska jag krypa i säng.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: