Massa små prat bara...

Inte gjort allt för mycket idag. Men har faktiskt ingen speciell lust för att göra någonting heller. Jag får sånna stunder ibland. Imorgon ska jag i alla fall iväg en sväng på dagen så får vi se sen hur det blir med allt.

Minella har varit lite små grinig och ville inte alls sova nu iväll. Då var hon inte ett dugg grinig utan låg tyst som en mus. Hon vred och vände och kom inte alls i ro. nästan 1.5 timme tog det att få henne att sova. Min envisa lilla tös.

Nu är i alla fall Minellas far hemma och kommer vara det hela helgen. Nej en sen middag av något slag och sen försöka sova.

Fredrik fyller år om någon dag och jag har inte köpt någonting, TYPSKT MIG. Vette fan hur jag ska ha råd heller men det får lösa sig på något sätt. Ska även boka in en utlandsresa, skulle ha gjort det för länge sedan men det har inte blivit av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: