Sorry.

Oj så jag är dålig på att skriva nu för tiden. Har lixom inte haft lust eller tid.

Helgen har i alla fall varit full. Först jobb sedan cirkus, sedan jobb igen och efter det hund kurs med Märta. Både jag och lilla Märta höll på att frysa ihäl så vi åkte hem tidigare. Fick även lämna cirkusen efter en halvtimme då Minella inte riktigt gillade den höga musiken och de plötsliga höga överasknings ljuden kom. Får återkomma senare När Minella blir äldre.

Idag har varit en seg dag. Lelle kom förbi en sväng och gullisarna fick följa med honom till stugan. Nu sitter jag hos mamma och pappa. Ska snart hem.

Imorgon hade jag tänk skicka ut både gubben och barnet. Hemmet är i stort behov av städning och det gör jag bäst själv. Ska bli så skönt.

Tänkte komma tillbaka senare med ett inlägg om Minellas utveckling.




Det var allt för tillfället.
Bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: