Odenslätt och Örbyhus.

Jag behöver:
Klippa mig
Städa mitt hem
Äta mat.
Sova.

Idag har vi varit först hemma hos min mamma och pappa. Där drack vi kaffe och så lämnade vi våra gullisar till Lelle som ska ha dem i helgen då Fredrik jobbar dag (06:00 till 18:00) och då blir det lite tufft för mig att ha dem och Minella själv. Eller visst går det men dem kommer inte ut som mycket som dem kanske skulle önska så då har dem det bättre i stugan där dem får springa ut och in som dem vill sjävla. Dem mår bra av det och att få all uppmärksamhet en hel helg. Det förtjänar mina älsklingar.

Sen for vi till örbyhus. Först till Emma, matte och Alicia där vi drack kaffe, fikade och pratade en massa. Trevligt trevligt. Sen åkte vi vidarw (100m) till svärföräldrarna och drack kaffe, fikade och pratade lite till. Också trevligt trevligt :)

Nu hemma igen och ska äta mat och sen hoppa i säng. Trött som satan. Imorgon måste jag försöka komma ikapp lite. Både med mig själv och mitt hem (om jag orkar).

Godnatt.


Mindre glad Minella. En vecka gammal är hon nog på bilden<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: