Promenad.

Den lilla var övertrött och skrek hysteriskt. Då gick vi ut på promenad så Fredrik skulle få sova lite i lugn och ro efter sitt nattskift. 1 timme och 20 minuter var vi ute. Hundarna var överlyckliga och dotter somnade i liggdelen innan den ens kom i vagnen, så tröt var hon. Hon ligger framför tv:n nu och sover fortfarande i liggdelen. Hundarna somnade som stockar inne hos hussen sin.

Själv går jag omkring och plockar. Tänkte ta mig en kopp bränt kaffe, låter det gott? Inte direkt.
Inatt kunde jag i alla fall sova. Men tycker dotter är lite elak som vaknade en halvtimme innan Fredrik kom hem så jag fick gå upp. Kunde hon inte ha sovit en ynka halvtimme till så kunde han som var vaken ha gjort det? nej icke det inte. Men hon somnade i alla fall om direkt så jag kunde sova lite till innan vi gjorde godmorgon.


Behöver göras:
  • klippa klorna på gullisarna
  • bada gullisarna
  • klippa Märta
  • en genomgång med kammen på Märta.
  • klippa naglarna på Minella.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: