Batalj.

Nu ha minella somnat igen och jag ska gå ut med hundarna sen ska jag ta mig en dusch och plocka här hemma tills Minella vaknar, då ska det ätas gröt och sedan ska hon duscha innan vi väcker Fredrik och åker iväg till Tierp och hämtar ut Minellas pass.

Skulle vilja hälsa på Minellas kusin  också, är så nyfiken på hur dem hade det i Turkiet. Men vi får se. Har inte en aning hur dem jobbar, om dem vill träffa oss eller om vi hinner då min sambo bara jobbar och jobbar. Länge sedan han var hemma nu. Men snart åker vi iväg till Marocko i en vecka och får troligvis vila upp oss, skönt att komma ifrån vardagen ett tag bara. Skönt att få träffa Batalj igen också, men blir lika ledsen varje gång jag åker ifrån honom. Han börjar bli gammal och knackig nu och blivit smalare för varje år som gått. Skulle så gärna ta hem denna häst till sverige och låta honom leva fritt i en hage sin sista tid.


Batalj och jag år 2007


Batalj och jag år 2007


Batalj och jag år 2007

Har bilder på oss från 2002 också någonstans men det är en vanlig bild. Ska försöka få in den så ni får se vilket skönhet han var i sina unga dagar. har även bilder på datan från 2010 men då var jag tjock och gravid så jag undviker att visa dem just för tillfället.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: