Ny säng.

idag har jag storstädat men det känns fortfarande skitit så tänker börja om imorgon igen. Idag gick även Minella sista dagen detta år hos sin dagmamma. Hon kom hem med en täckning som nu sitter på kylskåpet och en julgranskula med pyssel på som hänger i granen, den finaste kulan någonsin och den förta hon gjort själv. Det ska följa henne i hela hennes uppväxt. <3
 
Idag fick vi även hem vår julklapp, en splitter ny säng. så glad. Vi bestämde oss för att inte köpa några julklappar åt varandra i år jag och Fredrik och istället köpa sängen tillsammans men jag köpte en julklapp åt Fredrik ändå som han redan har öppnat, ett par skor. 
 
Fick även ett besök av min moster och hennes karl. De drack en kopp kaffe och lämnade julklappar till Minella, så snällt av er. Efter det åkte jag med alla gullisar och Minella till en väg i skogen, mötte upp mamma där och gick en promenad. Minella åkte pulka, efter ett tag ledsade hon och då fick hon snällt gå. Hon tog tre steg och sedan åkte hon pulka utan klagomål igen. Visst lite lat den där damen, precis som mamma sin ;)
 
Nu ska jag strax inviga nya sängen och hoppas jag kommer sova toppen bra i denna. Stör mig bara på att vi inte har några sängbord och att den fula tapeten bakom är kvar. I januari blir det att slå upp panel och nya lister, köpa nya sängbord och tillverka en sänggavel. Ska bli roligt med lite förändring.
Nej nu ska jag inviga den fina sängen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: