Trotsade vädret.

Trotsade vädret och gick en promenad med hundarna i snöovädret. Vägen dit var jobbigt med snö som spikar i ansiktet, vägen hem gick bättre. Hundarna vart jätte glada och sover nu gott. De behövde verkligen få springa av sig.
 
Imorgon ska jag åka iväg till Tierp för lite viktiga ärenden och senare ska jag åka med små flickorna Mira och Milli till stan så dem ska trimmas. Äntligen får Mira bli lite snygg också. Ska även leta efter något som Minella kan ha på lucian. Åh tänk att min lilla flicka ska få vara med i lucia tåget. <3
 
Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen med Mira och Märta. Antar att Minella kommer mor morgonkvisten och sen kommer Fredrik, Nyx och margit klockan 06:30 och då blir det ju bara så trångt. STÖRRE SÄNG SNART TACK!! Fast vi ska faktiskt köpa en större säng då våran brakat totalt och jag måste ha två kuddar i knäväcket för att inte ligga i lutning, haha. kaos att sova i en trasig säng.
 
Kunde inte sova igår kväll och det resulterade i att jag vart fattig, tre presenter 1300 kr fattigare. :(
Kusin mys, Minella och Alicia. <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: