Tack.

I torsdags var familjen min i Kista på husvags mässa. Det var trevligt och Minella ÄLSKADE att springa omkring där som en galning. Hon ville absolut inte bli lyft. Efter mässan åt vi fyra små rätter och hade det allmänt trevligt. Minella fick sitta i en liten kundkorg när vi handlade och där satt hon bra våran lilla skatt.




på alla hjärtans dag hade vi Marianne, Svante och Sofia här på middag. Jag har försökt ladda upp ett inlägg om det tidigare men min telefon ville sig inte riktigt. Trevligt att träffa dem alla och så fick vi jätte fina blommor av dem. Tyvärr ligger bilden på telefon och den krånglade så svårt att få upp den just nu.

Tack för en trevlig tisdag familjen Backlund
Tack för en trevlig torsdag familjen Göthland.

Postat av: Farmor/svärmor

Hej svejs !

Det är vi som ska tacka ... supergod mat & jättetrevligt :) Men gissa om jag var trött först bus med Alicia sen med Minella ... men så kul <3<3<3 Bamsekramar till er alla :)

2012-02-18 @ 23:11:40
Postat av: mikaela

hehe det kan jag förstå att du var då. :) Det var jätte roligt att ni kom. :) <3

2012-02-22 @ 21:39:08
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: