Jag bokar.

Idag har jag, Minella, mamma, pappa, Lelle och alla gullisarna gått upp till bramsön och grillat korv. Minella åkte pulka och vi andra gick, det är ju en bit. Hade i alla fall jätte trevligt men var otroligt trött när vi kom hem. Blir nog att krypa i kojjan snart.

Ska upp tidigt och ringa ett viktig samtal imorgon och sen troligtvis hoppa i kojjan igen. Skulle verkligen behöva hinna med en storstädning imorgon men skulle även behäva hinna med att göra en annan viktig grej. Hualigen, jag är verkligen helt slut som människa, vill vila men tiden till det finns inte just nu. jaja F ska jobba ett skift till sen ledig hela veckan och det är skönt.  Jag bokar en städ dag och en ta det lungt dag i alla fall.

nej nu svamlar jag.
Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: