Sjukstuga? nej tack.

Nu är det kväller och jag ska dricke mig en kopp te. Alldeles nyss när jag satt och kände efter så kände jag att jag har lite ont i halsen och lätt huvudvärk. Jag har inte tid med att bli sjuk. Fredrik och Minella är inne på sin andra omgång nu med förkylning dem hann inte ens bli friska efter första gången. Själv jag varit frisk som en nöt och känner inte att jag har tid med detta. När M och F hade magsjuka klarade jag mig också. Jag brukar som sagt klara mig ganska bra men när jag väl blir sjuk så blir jag verkligen dödssjuk satt jag hoppas jag slipper.

Minella har inte alls varit roligt idag. Arg, ledsen och ibland lite glad. När vi åkte hem till mamma och pappa var hon självklart glad hela tiden, eller ja förutom när jag skulle byta blöjja dårå. 

Nu sover i alla fall den lilla och jag har tiggt åt mig en kopp vanilj te. Mysigt såhär när det är kallt ute. Skippar att täda ljus för det blir för jobbigt att blåsa ut sen.

Blir nog sängen snart. Är sjukt trött efter dagen som jag haft med lillan och hundarna.
NattiNatti.



Hej 2007. Vad hände sen???? och jag tyckte jag var tjock där, vad tänkte jag med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: