Stan.

Hejsan!
Känns som att mina tinningar kommer explodera snart. Jag vill inte bli sjuk.

Idag har jag varit i stan med Minella och pappa. Blev lite smått som jag egentligen inte alls hade råd med.
När Fredrik kom hem åkte vi hem till mina päron på middag, jag har ätit middag hos dem hela veckan. Tack för det. <3

Imorgon ska jag, Minellla, mamma, pappa och alla gullisar upp till stugan. Förhoppnigsvis Lelle också har ej frågat. Minella får åka pulka och vi andra gå. Jag vill med åka. Hundarna kommer bli galet lyckliga. Vi ska grilla korv.

Nu vanilj te och sen godnatt.


Postat av: jordgubbspung!

fina bilder mickis å hasse ;D

2012-01-29 @ 21:16:35
Postat av: jordgubbspung!

jag skrev på fel inlägg :D

2012-01-29 @ 21:17:20
Postat av: mikaela

hehe Tack så mycket :)

2012-01-29 @ 22:46:02
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: