Inte utan min Iphone.

Gick upp ap tidigt idag för att åka till arbetsförmedlingen. Hade tänk hinna duscha och dricka kaffe innan jag väkte Minella men ack så fel jag tog. När jag skulle lägga på henne täcke flög hon upp glad och pigg redo för att kliva upp.

Minella fick följa med mig till arbetsförmedlingen. Fick en del "sura" blickar men det skiter jag i och de som tittade snett fick sig en knäpp på näsan för Minella satt så fint hela mötet och sa inte ett ord. Mindre roligt att mötet inte gav mig någonting alls, då jag extra jobbar passar just detta inte mig, suck... Det visste ju dem sen innan satt det kändes mindre roligt att stressa ihjäl sig denna morgon för ett möte på 30 minuter som inte ens var aktuellt för mig?!? Kunde de inte istället ha skrivit ett brev och skickat ut?

jaja, hämtade mina hundar, åte till mamma på en kaffe, hem och slöa lite, till stan och köpa mig en mindre resväska, hem till föräldrarna igen för fix av bil. Själv gick jag där en timmes promenad med alla hundarna och Minella. Hon slocknade i vagnen och vaknade precis till vi kom tillbaka.

Imorgon ska jag hämta ut mitt nya pass och så ska jag hålla fingrar och tår för att fega jag ska våga göra någonting jag aldrig trodde att lilla jag skulle våga. Vi får la se?

Men måste till mamma och skriva ut lite papper också,  Fredrik har krånglat till det för mycket med vår egen så jag fattar ingenting. Jag passar bättre hemma på sten åldern fast med Iphone, den kan jag ju faktiskt inte vara utan.

Nej nu babblar jag i natt mössan.
Godnatt.


Postat av: Farmor

Vilken "Sötfia" ... Vilka härliga miner hon gör <3 <3

2012-03-30 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: