Bio

Blev ett bio besök här på eftermiddagen. Det var på tiden att jag och Fredrik fick oss lite ensamtid. Efter bion for vi och hämtade lill damen och så bjöds det på lite mat. Hem och dumpa av oss flickor så drog mannen min till jobbet. Vi såg i alla fall sista Twilight filmen och den var bra.
 
Imorgon ska jag nog stapla ved tillsammans med min far på eftermiddagen och på förmiddagen måste jag försöka ta mig ut i spåret tillsammans med barn och hundar. Jag behöver röra på fläsket och alla dem andra behöver bli av md lite energi. Kommer bli tufft då den förkylde jag inte alls har lust att röra på fläsket i kylan samtidigt som man är dödstrött. 
 
Jag gillar verkligen inte när det blir morgon. Jag älskar att sova på tok för mycket. <3
 
Mannen och jag. <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: