jag har blivit klen.

Haft en extremt dålig dag idag. Säkert bara för att jag skrev att allt kändes så bra igår. Som sagt, ett steg fram två steg bak. Ridningen gick i alla fall bra, tar det väldigt lugnt nu i början då jag gärna vill lära känna honom innan jag kommer och ställer en massa krav.
 
Imorgon ska vi åka till ridhuset igen och det ser jag fram emot. Fredrik har även fixat min cykel så då kan jag och Minella ut och cykla lite (om min ömma rumpa tillåter det). Har ingen direkt träningsvärk längre men det ömmar både här och där. Har typ lårkakor på smalbenen och mina sittben svider som skavsår och jag är blå på insidan av låren. haha va klen jag har blivit.
 
Nej nu ska jag försöka sova. Upp tidigt med Minella imorgon och ska hinna fixa iordning mig själv innan jag lämnar henne då jag ska till läkaren. Vill inte komma dit i rosa mjukisbyxor första gången känner jag.
Godnatt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: