Nått på tok?

Mina naglar fallar bokstavligt isär och ser ut som skit just nu. Mitt ansikte ser ut som prickikorv och jag har fått fullt med finnar. Undra vad som är på tok egentligen? Jag lever som jag brukar så vitt jag vet? Det ända är en ny medicin men kan det verkligen ställa till denna oreda? Visst jag har alltid ätit oregelbundet men detta har kommit nu och vore det kosten borde det ha dykt upp tidigare kan man ju tycka. Nej såhär vill jag inte se ut...
 
Annars har det varit en lugn dag. Min man har lite ont i halsen så med andra ord tror han att han har svalt en taggtråd och är dödssjuk, mycket gnäll här hemma med andra ord, från både mig och han. ;)
 
Margit och Märta är äntligen hemma igen och idag fyller Märta 3 år. Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva hennes 3 års dag men är lycklig att jag har fått göra det. Nu ska jag krypa ner i sängen och krama om mina små.
 
Godnatt.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: