Min älskade 2 åring.

Vår älskade dotter har haft en fin dag. Stora firandet var igår så idag var det ganska lugnt. Hon fick öppna ett paket när hon vaknade som hon älskade. Trött efter gårdagen som hon var så lekte hon fint i soffan. När hennes papap kom hem fick hon öppna alla andra och så glad hon blev, sken upp som en sol. Hon skrek paket, hon förstod verkligen att det fanns någonting roligt innanför pappret. På eftermiddagen kom pappa och farmor förbi på fika och även vår säta granne Monika som är hur söt som helst, världens goaste granne.
 
Som avslut åkte vi till Max och åt mat. Fick säga hej till Malin så dök ett par vänner upp som vi åt glass med. Fast jag skällde på dem för de inte plockade bort efter sig. Gammel gnäll kärringen jag.
 
Som sagt var det lugnt. Igår var Minellas farmor, faster och ena farbror här med familj. Även mamma och Lelle kom förbi, sen mamma och till sist Johan. Så gulligt Johan är med Minella, så närvarande på något sätt och pratar mycket med henne och lägger ner tid på henne.
 
Just nu känner jag mig som världens stoltaste mamma till min vackra, söta och helt underbara 2 åring. Jag älskar dig Minella helt otroligt mycket. <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: