Ångest

Sur och irriterade ikväll. Är fruktansärt less (vet att det är fel stavat men det är så jag vill ha det). Är less på att ha ständig ångest, oftast över färger och oreda av någon konstig anledning. Är less på att alltid vara trött på dagarna, känns som att jag kan somna gåendes och på kvällarna är jag hur pigg som helst och sova finns inte på kartan. Less på att vänta, less på folk och less på en massa annat. Ja idag är det ett gnäll inlägg men det är för jag har sådan ångest.
 
Ska i alla fall försöka krypa i säng nu, klockan ringer 04:30 imorgon då jag börjar klockan 06:00 den här veckan. Skönt att börja tidigt och komma hem skapligt så man hinner träffa Minella lite mer. Trivs bra på jobbet, trevliga gubbar, ordning och reda, det passar mig.
 
Sova var det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: