Bad hair day...

Idag har jag haft en dålig dag. Gjorde godmorgon redan klockan 05:30 och hade ontbåde här och där men en förkylning på G. Minella var trött men ville inte somna om, vi byggde lite tåg så fick jag en gladare tjej. Sen färgade jag håret i en färg jag inte vill ha och ser nu ut som stryk i skallen. Dessutom vart det jätte slitet så att färga om det just nu känns uteslutet. Mitt hår har samma färg som min hud, med andra ord är jag väldigt ljus i skallen då jag är likblek. Det ser riktigt illa ut... Fredrik lyckades även låsa in son brors nyklas i hans bil så Fredrik och han fick åka till örbyhus och tillbaka för att hämta extra nyckel, haha bra klantigt och det fick han gott höra sedan.
 
Minella somnade gott mot min axel hemma hos min mamma och pappa och jag märkte det inte ens då jag var inne i en intressant diskution. La ner henne och så fick hon filtet och sov glatt vidare i sång och prat. sov vidare i bilen och nu i sin säng, vår dotter var väldigt trött ikväll.
 
Åt sen mat tillsammans med Lelle och Fredrik. och nu ska jag hoppa i säng. Ingen Mira hemma ikväll så jag kommer frysa då hon är mitt element om nätterna. Margit vill inte ligga på mitt bröst/kudde och Märta är inte tillräckligt stor men hennes andetag är rogivande så somnar gör jag nog.
 
Hur skulle jag överleva utan mina djur? Dem skulle aldrig hugga mig i ryggen, svika mig eller prata skit om mig. Dem finns alltid där även om jag är på dåligt i humör, de blir alltid glada när dem ser mig och vill alltid ligga nära mig. Jag känner en otroligt stark kärlek till mina små gullisar och skulle göra allt för dem. Jag älskar er.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: