Film och mys

Ensam denna natt också, ser knaoot min gubbe nu för tiden.
Ikväll har Minella och jag ätit popcorn och kollat på Trassel. Hon satt fint i lugn och ro och verkligen njöt av stunden och det gjorde även jag, skönt att få en mysig stund med henne som är lugn. Mitt i filmen vart hon väldigt trött så hon fick gå och sova och somnade på stört. Det ska även jag göra snart så jag kommer upp med henne imorgon. Tidigare idag var vi även och tittade på ett jätte fin Friser sto och en liten ponny  som råkar vara min förre ponny Jespers, bror.
 
Imorgon ska vi åta och inhandla lite fika och gott som jag och mor ska ha med oss på söndag till Stockholm. Ska gå lite med Mira i koppel också, hon är nämligen inte så van med det.
 
Nej nu ska jag titta på harry Potter och försöka sova.
Godnatt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: