Hår, hund, häst och bok.

Jag hatar hår mer än jag hatar någonting annat. Varför ska man ha hår på skallen? Mitt hår ger mig bara ångest...
Jag kommer inte bli färvånad på mig själv om jag rakar av mig det igen. För det första var det himla skönt och för det andra behövde jag aldrig bry mig. Visst jag skulle få en mindre glad pojkvän som föredrar mig med hår på skallen men jag tycker jag är fin ändå så varför inte?
 
Har varit och friserat Mira idag också. Ska på utställning på söndag och Mira ser ut som hej kom och hjälp mig i pälsen så åkte in med henne för att försöka snygga till det så gott det gick. Bättre vart hon men päls för utstäällning har hon verkligen inte.
 
Har i alla fall blivit en del med hästar det senaste dagarna, tyvärr inte under de roligare formerna men jag har ändå uppskattat närvaron av djuren och känner mig varm i kroppen för att jag fick hjälpa till. Var ju bra länge sedan sist jag lastade en ponny och det värmde att gå göra det igen. Jag pratar då om lilla söta Ricky som fick komma till nya vänner igår då hans älskade kompis Bruno plötsligt dog i lördags, älskade Bruno.
 
Nej nu ska jag ÄNTLIGEN få läsa några sidor ur min bok innan läggsags. Min tid med min bok är helig och Fredrik tycker jag är världens tristaste flickvän men jag behöver komma bort från verkligheten ett tag och begrava mig i en bok.
 
Godnatt.
 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: