Jag vill ju inte direkt bjuda på tårta

Av någon anledning blev jag vaken alldeles för länge nu ikväll. Minella har redan sovit i 4 timmar och kommer vakna mycket tidigt imorgon, så jag kommer verkligen att ångra mig då...
 
Fredrik jobbar som vanligt men jag har alla mina gullisar hemma och kramas med. Sovit lite dåligt senaste nätterna för Märta ska ligga väldigt nära hela tiden, helst typ under mig. I och för sig har jag alltid somnat med henne tätt intill mig men hon brukar lägga sig en bit ifrån någon gång under natten, men inte nu.
 
Tidigare idag har jag, mamma och Minella varit på promenad och gick till jennie och hälsade på lite. Minella fick ge ponnyn morot och det GILLADES verkligen från bådas sida. Mina ögon glittrar av lycka över att se henne tycka om hästar. Hon grina hela vägen hem för hon ville tillbaka till totton, gullungen min.
 
Känner att jag inte har någonting intressant  att komma med nu, eller visst jag skulle kunna skriva en hel del men jag vet att jag har en del läsare som skulle gotta sig allt för väl och har rappa käftar så skippar nog det. Vill inte bjuda dem på tårta direkt.
 
Så med det säger jag godnatt och nu blir det Harry Potter för min del. Har tyvärr läst ut min braiga bok så måste hämta nummer två imorgon.
Godnatt.
 
Lagat mat och tittat på film tillsammans har vi gjort ikväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: