Vad vill jag bli när jag blir stor?

Sitter här och funderar på vad jag vill bli när jag blir stor.. Helt ärligt så har jag inte en aning, vad vill jag göra? Det är inte lätt att veta alla gånger.
 
Min bensin tog slut för ett tag sedan och det bar så jobbigt att förbereda inför natten. Har i alla fall orkar förbereda kaffe och allt det där jag måste göra för att underlätta morgonen. Hoppas mina 300 elefanter som jag har i hjärnan vill sova inatt för min kropp i övrigt skriker efter sömn. Nyx har åkt iväg på parning och jar har ont i magen, sitter och tänker på skrotan och hur mår? Mira har börjat löpa och det är ju passade när vi ska på utställning på söndag, typiskt. Mina fina vita kuddar gillar inte henne just nu men Mira gillar tyvärr dem. Tur min prinsessa är en väldigt renlig dam i övrigt.
 
Nej, jag ska inte tråka ut er mer nu med blod och 300 elefanter.
Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: