Regn och rusk.

Idag både blåste det och regnade. Var inte sådär jätte sugen på att rida men vafan, bara att bita ihop. Vill inte lämna tillbaka henne om ett år och känna att jag missat en massa för att det har regnat!?! Jag är glad att jag red för idag kändes det så mycket bättre, hon börjar acceptera att jag inte tänker låta henne bli lång i sin yttersida. Efter ett tag glömde jag bort att det regnade och var helt inne i min ridning.
 
Idag tog mockningen tid då min käraste inte tyckte höt hon fick dög och hade kastat omkring det istället, tokfian. Köpte ett hundtäcke av Lisa också som är till Mira. Brukar inte ha täcke på mina hundar men när de sitter still i stallet på betong golv får de faktiskt på sig ett, men sällan när jag promenerar. Andra dagen i rad nu som Sushi får ha sina back on track stallbanage på sig ett pa timmar. Ska bli roligt och se om det blir något resultat på Sushis morgon svullna ben. 
 
Har även bakat pepparkakor med Fredrik och Minella och så blev vi bjudna på middag hemma hos mamma och pappa. Imorgon ska jag dit och kratta löv och hjälpa med att skriva ett brev på datan då det tar en evighet om min mamma ska skriva. ;) 
 
Nu tror jag fan att jag ska gå och lägga mig, sov som en kratta inatt och vaknade flera gånger. Kissnödig, svårt att andas och mardrömmar. När jag är förkyld så känner jag av min allergi extemt och ännu värre blir det när Märta sover på min huvudkudde och Mira på mitt bröst. Men hellre har jag svårt med andningen än att inte ha dem där för då kan jag inte sova alls. Älskade hundar. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: