Liten tävling.

Min dag har varit helt underbar. var i stallet till klockan 07 och lyckades backa till bilen till trailern alldeles själv med lite påkopplings hjälp av Simon. Sedan gjorde jag och Lisa i ordning hästarna och åkte iväg och hämtade upp mamma, jag körde till Odenslätt och det är jag också stolt då jag kört häst två gånger tidigare med handledare bredvid. Moa var också med i bilen. Även där är jag mycket stolt över mig då hon var lite bakfull och jag är LIVRÄDD för bakfulla människor och går inte i närheten av någon som är bakfull och nu åkte jag bil med någon som var bakfull. SÅ STOLT!
 
Väl på plats på tävlingen som hållde till i Västanå så vart jag glatt överaskad. Liten trevlig klubb med trevliga människor av alla olika sorter och en salig blandning av hästar, ingen prestige och inge skitsnack. Det gillades enormt. Jag och Sushi tävlade 60 och hela 70 cm. ;) Glad att vi tog det lågt så vi fick uppdatera oss lite och leka istället för att behöva vara så seriös. Skulle lulla runt men både jag och Sushi var laddade så vi busade fram lite, a det resulterade i en första plats och ännu en första plats. Mycket stolt över oss.
 
Väl tillbaka till stallet så blev det städning av trailer, borstning, mat och urpackning. Till det bästa, hör och häpna, JAG BACKADE MED TRANSPORTEN PÅ KOPPLAD, det trodde jag aldrig om mig själv som inte ens kan backa med endast bilen. Okej jag fick hjälp av Simon och Lisa som sa hur jag skulle göra men ändå. ;)
 
Åkte och lämnade transporten och sedan stannade jag till på TIRK och Kramade om fina, underbara Erland som flyttat dit. Kan hästlivet bli bättre? Båda mina godingar står i Tierp.
 
Nu blir det sova av. Imorgon väntas vår första dressyr lektion för Uffe, då blir det jobba av för min del med andra ord. Sedan blir det några dagar med lugn ridning och vila för Prinsessan, ÄLSKADE UNDERBARA BÄSTA HÄST, SOM JAG ÄLSKAR DIG.
 
 
 
 
Bilderna är tagna av Moa och Lisa Morrison som ni kan hitta på teammorrison.blogg.se
Tack så hemskt mycket för bilderna.
 

Postat av: jjennnyys.blogg.se

Roooooligt!!!!!

Svar: Ja det var så roligt för oss båda. Har träningsvärk i käkarna för jag ler hela tiden. :)
Mikaela

2013-09-16 @ 02:45:20
URL: http://jjennnyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: