Fredrik

Om din kärlek!

Vi börjar med en enkel fråga, vad heter han/hon ?
Fredrik Mattias Hansen

När fyller han år?
18 Juli

Hur ser han ut? Hårfärg & ögonfärg ?
Brunt ruffsigt tattar hår, och blåa ögon.

Har han klippt sig någon gång?
HAHHAHA ja men det syns då inte xD

Dricker han ?
vem dricker inte? man överlever inte utan vätska

Var bor han?
i söderfors

Vad har han för mobil?
samma som mig en sony ericsson

Vad vill han bli när han blir stor?
han är stor och han vill bli  typ rik?

Vad har han för färg i sitt rum?
vi har många rum? =O

Har han någon/några systrar?
ja en syster

Har han någon/några bröder?
2 riktiga och en låtsas

Vilken mat hatar han?
blodpudding

vad skulle han göra om han vann 1 miljon?
köpe en super dator, skämma bort våran unge och köpa en hund till mig.

Har han bråkat med nån någon gång?
öhhh, ja?

Vad brukar han göra på helgerna?
vara med mig =D

Vad har han för musiksmak?
bläää tråkmusik reggae, men också blandat

Har ni någon låt?
ja, en massa bra.

Hur träffades ni första gången?
någon gång när han var aspackad antar jag för det var han jämt.

Vad påminner dig om honom?
min pappa =) HHAHAHAHAHA

Vad var det första han sa till dig?
det har jag inte det blekaste aning om, minns inte.

Vad var det första du sa till honom?
minns inte.

Vart kysstes ni första gången?
där grusvägen börjar påväg mot novilla <3

Vad brukar ni oftast skicka sms om?
haha allr möjligt. smsar hela tiden.

Vad kallar du honom?
Gybbe, frodan, älskling, bondtönt, och Fredrik

Vad kallar han dig?
hallon, mikaela, ela, mickis. älskling. frugan  och gumman.

Idrottar han?
rider vell ibland.

Vad har ni gemensamt?
jadu vi har vell likadana ringer på fingret? haha nej men det är ganska mycket.

Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilket blomma skulle det vara?
Maskrosor (A)

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara?
osmart, toffel, å helt enkelt underbar <3

Vad är det bästa med honom?
Allt :D

När blev ni tillsammans?
1 februari 2008

Och till sist, Gillar du honom?
jag älskar honom <3

Postat av: Anonym

fin bloggdesign, har du gjort den själv?

2009-04-14 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: